Zahrada v květináči


Ještě když jsem se učila na škole , toužila jsem po zahradě v japonském stylu ( hodně vody a bambusu) . Když jsem se rozmýšlela co udělám se svou malou zahradu nepřicházelo v úvahu tento styl. Zahradu mám malou a jsem ráda že se tam vejde nějaká zahradní židle natož vodní pole.

Napadlo mě že si udělám malou zahrádku v květináči. Květináče jsem volila alespoň trochu ozdobné , to co je na náhleďáku je katastrofa. Dobře dá se to využít když vyséváte ale abych měla okrasné květináče z krabic od mléka nebo kelímky od jogurtů doopravdy ne. Můj nápad byl takový .
Převážně jsem chtěla nějaké bylinky,zeleninu a nějakou ozdobnou kytičku. Nakonec jsem něco málo vysela a po sléze přesadila.
(kopr,rajče cherry , rajče žluté, afrikán , ředkev , lobelka , cuketa , chilli ) Po zhruba týdnu skoro vše vyrostlo jen u cukety mám jen 60% venku. Nechce se potvoře. Chilli jsem vysadila později tak na to teprve čekám .

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky