Zelený svícen



Co budeme potřebovat:

  •  listy (břečtan)
  • lepidlo herkules
  • tempery
  • jedlá soda






Nejprve vezmeme listy a hodíme je do hrnce s vodou a přivedeme k varu . Přidáme 3 lžičky jedlé sody . Vaříme zhruba hodinu aby listy dostatečně změkly . ( Skelety listů se i prodávají ale já si je ráda vyrábím sama) 




Zhruba po hodině listy vyndáme a rozložíme je na utěrku. Pak vezmeme kartáček a pomalu je čistíme , musíme opatrně aby jsme je nepoškodily .



Následně jsme vzaly svícen a nalepily listy tak jak se nám líbí rozmístění. 





Pak jsme vzaly barvy já použila tempery a různě houbičkou jsem barvu naťupkala. Pak jsem vzala zase lepidlo a celý svícen jsem s ním natřela aby se barva zafixovala.




Až nám svícen zaschne tak máme hotovo :-)










Komentáře

Oblíbené příspěvky